Ako nakupovať

Vyhľadávanie na stránke

Ako ľahko vyhľadať tovar.

Najjednoduchšou formou, ako si vyhľadať tovar, je použiť funkciu vyhľadávania v časti Rýchle hľadanie v ľavej časti stránky. Do prázdneho políčka zadajte Váš hľadaný výraz, prípadne upresnite kritériá vyhľadávania pomocou Rýchleho hľadania. Vyhľadávač Vám po kliknutí na ikonu lupy zobrazí stránku s ponukou konkrétnych nájdených produktov, vyhovujúcich prípadným kritériám vyhľadávania.
Druhým spôsobom, ako nájsť hľadaný tovar, je preklikať sa cez kategórie a podkategórie až k hľadanému produktu.

Správa zákazníckeho profilu

Ako si vytvoriť zákaznícky účet ma www.shop.margita.sk

Na vytvorenie užívateľského účtu je potrebné zaregistrovať sa. Zaregistrovať sa môžete dvoma spôsobmi. Prvý spôsob je kliknúť na ikonu Môj účet v pravom hornom rohu stránky. Druhý spôsob je, že sa zaregistrujete priamo v procese objednávania. Po úspešnej registrácii si môžete Váš aktuálny profil kedykoľvek zobraziť kliknutím na ikonu Môj účet.

Čo je to užívateľský účet

Užívateľský účet predstavuje ucelený súhrn informácií ako sú vaše registračné údaje, objednávky, zoznam upozornení na tovar a zoznam Vami zadaných dodacích a fakturačných adries, ako aj možnosť prihlásenia / odhlásenia zasielania noviniek.

Práca s košíkom

Ako si vložiť tovar do košíka

Pre pridanie tovaru do košíka ako prvé na stránke konkrétneho tovaru kliknete na červené tlačidlo s označením Do košíka. Rovnakým spôsobom vyberáte a ukladáte do košíka ďalší tovar. Po pridaní tovaru do košíka Vás systém automaticky presmeruje priamo do nákupného košíka. V ňom si môžete overiť, či ste vybrali správny produkt, množstvo položiek môžete upraviť podľa požiadavky (pre zapísanie zmien je treba kliknúť na tlačidlo Prepočítať), vrátiť sa kliknutím na tlačidlo Pokračuj v nákupe do obchodu k ďalšiemu nakupovaniu alebo prejsť k objednávkovému procesu (kliknutím na tlačidlo Pokladňa). Aktuálny stav nákupného košíka si môžete kedykoľvek overiť v pravom hornom rohu stránky, kde je zároveň informácia o počte pridaných produktov. Košík si pamätá všetky vložené produkty po dobu prezerania nášho obchodu. Doporučujeme sa pred nákupom prihlásiť, v prípade reštartu počítača zostane tovar v košíku.

Ako si odstrániť tovar z košíka

Na odstránenie tovaru z košíka je potrebné, aby ste sa nachádzali priamo v košíku. Do košíka sa dostanete kliknutím na ikonu Obsah košíka v pravom hornom rohu stránky. V ňom stačí zakliknúť možnosť Vyhodiť a následne po kliknutí na tlačidlo Prepočítať bude tovar odstránený z Vášho nákupného košíka.

Objednávka tovaru

Tovar je roztriedený do kategórií umiestnených v ľavej časti stránky. Po kliknutí na zvolenú kategóriu sa daná kategória rozbalí a zobrazia sa v hlavnom okne ďalšie podkategórie s produktami. Informácie o jednotlivých položkách sú poskytnuté v dvoch úrovniach - náhľad a detail.

Ako prebieha proces objednávky

Pre vykonanie objednávky vo www.shop.margita.sk je v prvom rade potrebné pridať si tovar do košíka kliknutím na tlačidlo Do košíka. Ak máte košík naplnený všetkým, čo ste chceli objednať, kliknite na tlačidlo Pokladňa a dostanete sa na stránku, kde v prvom kroku vyplníte kontaktné údaje. Pokiaľ ste už registrovaný zákazník alebo ste už u nás nakupovali, tieto údaje budete mať automaticky predvyplnené. Ďalej vyberte spôsob doručenia a uveďte prípadnú poznámku k objednávke. Kliknutím na tlačidlo Pokračuj v nasledujúcom druhom kroku vyberte vhodný spôsob platby a uveďte prípadný komentár k objednávke. Opätovným kliknutím na tlačidlo Pokračuj sa dostanete na stránku tretieho kroku objednávkového procesu, kde si môžete podrobne prezrieť súhrn Vašej objednávky. V prípade, že je všetko v poriadku, kliknutím na tlačidlo Potvrď bude záväzná objednávka odoslaná na naše obchodné oddelenie a zároveň na Vašu emailovú adresu.

Kde sa dopĺňajú potrebné dodacie údaje a vyberá spôsob platby a doručenia

Potrebné dodacie údaje sa vypĺňajú a výber konkrétneho spôsobu doručenia a platby sa uskutočňuje v prvom a druhom kroku objednávkového procesu. Podrobnejšie informácie ako vykonať objednávku nájdete v príspevku vyššie.

Ako sa presvedčím, že objednávka bola bezproblémovo odoslaná

Po úspešnom dokončení každej objednávky ste automaticky presmerovaný na stránku s informáciou, že Vaša objednávka bola v poriadku vytvorená a spracovaná. V prípade, že máte akékoľvek pochybnosti alebo ďalšie doplňujúce otázky k Vašej objednávke, neváhajte nás kontaktovať e-mailom prípadne telefonicky na číslach uvedených na stránke vľavo v časti Informácie v sekcii Sídlo firmy.